Οι απαντήσεις των θεμάτων για το μάθημα της ΑΕΠΠ
Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018
(Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
Καλά αποτελέσματα σε όλους ! ! !
Τα θέματα του 2018 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
them_plir_op_c_hmer_180613.pdf | |
File Size: | 191 kb |
File Type: |
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ
Οι λύσεις των θεμάτων του 2018 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
ΘΕΜΑ Α
Α1. 1. ΣΩΣΤΟ
2. ΣΩΣΤΟ
3. ΛΑΘΟΣ
4. ΛΑΘΟΣ
5. ΣΩΣΤΟ
Α2. Α. ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΛ. 58, ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ
Β. ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΛ. 115
Α3. 1.ηλικία>=18 και ηλικία<=21
2.φύλο=’A’ ή φύλο=’Θ’
3.(ύψος>1.70 και φύλο=’Α’) Η (ύψος>1.60 και φύλο='Θ')
Α4. α) i +3
β) i^2
γ) 2^i
δ)(2*i) +1
ε) 1/(i+1)
Α1. 1. ΣΩΣΤΟ
2. ΣΩΣΤΟ
3. ΛΑΘΟΣ
4. ΛΑΘΟΣ
5. ΣΩΣΤΟ
Α2. Α. ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΛ. 58, ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ
Β. ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΛ. 115
Α3. 1.ηλικία>=18 και ηλικία<=21
2.φύλο=’A’ ή φύλο=’Θ’
3.(ύψος>1.70 και φύλο=’Α’) Η (ύψος>1.60 και φύλο='Θ')
Α4. α) i +3
β) i^2
γ) 2^i
δ)(2*i) +1
ε) 1/(i+1)
ΘΕΜΑ Β
Β1. 1. 2
2. ψευδής
3.i ← i+1
4. >
5. αληθής
Β2. Διάβασε Σ
Διάβασε Α
Όσο Α<>0 επανάλαβε
Σ←Σ + Α
Διάβασε Α
Τέλος_Επανάληψης
ΓΡΑΨΕ Σ
2. ψευδής
3.i ← i+1
4. >
5. αληθής
Β2. Διάβασε Σ
Διάβασε Α
Όσο Α<>0 επανάλαβε
Σ←Σ + Α
Διάβασε Α
Τέλος_Επανάληψης
ΓΡΑΨΕ Σ
ΘΕΜΑ Γ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Γ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΜΑΧ,S,ΗΜ,ΠΑΡΕΜ,S_ΠΑΡ,ΕΙΣ,ΕΞ,Π
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Μ,Μ2
ΑΡΧΗ
ΜΑΧ←0
S←0
ΠΑΡΕΜ←0
S_ΠΑΡ←0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΙΣ,ΕΞ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ S_ΠΑΡ+(ΕΙΣ-ΕΞ)>0 ΚΑΙ S_ΠΑΡ+(ΕΙΣ-ΕΞ) <=170
ΑΝ ΕΙΣ>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ←ΕΙΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
S←ΕΙΣ+ΕΞ+S
Π←Π+1
S_ΠΑΡ←S_ΠΑΡ+(ΕΙΣ-ΕΞ)
ΑΝ S_ΠΑΡ>=10 ΤΟΤΕ
ΠΑΡΕΜ←ΠΑΡΕΜ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ ‘ ΤΕΛΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ; ΝΑΙ/ΟΧΙ’
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΠ= ‘ΝΑΙ’
ΓΡΑΨΕ ΜΑΧ
Μ←S/Π
ΓΡΑΨΕ Μ
ΓΡΑΨΕ ΠΑΡΕΜ
Μ2←S_ΠΑΡΕΜ/Π
ΓΡΑΨΕ Μ2
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΜΑΧ,S,ΗΜ,ΠΑΡΕΜ,S_ΠΑΡ,ΕΙΣ,ΕΞ,Π
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Μ,Μ2
ΑΡΧΗ
ΜΑΧ←0
S←0
ΠΑΡΕΜ←0
S_ΠΑΡ←0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΙΣ,ΕΞ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ S_ΠΑΡ+(ΕΙΣ-ΕΞ)>0 ΚΑΙ S_ΠΑΡ+(ΕΙΣ-ΕΞ) <=170
ΑΝ ΕΙΣ>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ←ΕΙΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
S←ΕΙΣ+ΕΞ+S
Π←Π+1
S_ΠΑΡ←S_ΠΑΡ+(ΕΙΣ-ΕΞ)
ΑΝ S_ΠΑΡ>=10 ΤΟΤΕ
ΠΑΡΕΜ←ΠΑΡΕΜ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ ‘ ΤΕΛΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ; ΝΑΙ/ΟΧΙ’
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΠ= ‘ΝΑΙ’
ΓΡΑΨΕ ΜΑΧ
Μ←S/Π
ΓΡΑΨΕ Μ
ΓΡΑΨΕ ΠΑΡΕΜ
Μ2←S_ΠΑΡΕΜ/Π
ΓΡΑΨΕ Μ2
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΘΕΜΑ Δ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΔ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, ΕΠ[20,12], max,Σ ,Π1, j,πλ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Π[20]
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΟ[20]
ΑΡΧΗ
Αρχή_Επανάληψης
Διάβασε πλ
Μέχρις_ότου πλ<=20
Για i από 1 μέχρι πλ
Διάβασε Π[i]
Γράψε Π[i]
Για j από 1 μέχρι 12
Κάλεσε Υ_Ε( max)
ΕΠ[i,j]←max
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
Π1←0
Για i από 1 μέχρι πλ
Σ←0
Για j από 1 μέχρι 12
Σ←Σ +ΕΠ[i,j]
Τέλος_Επανάληψης
ΜΟ[i]←Σ/12
Αν ΜΟ[i]>7 τότε
Π1←Π1 +1
Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης
Αν Π1=0 τότε
Γράψε ‘Κανένας Ποταμός’
Αλλιώς
Για i από 2 μέχρι πλ
Για j από πλ μέχρι i με_βήμα -1
Αν Π[j-1]>Π[j] τότε
t1←Π[j]
Π[j]←Π[j-1]
Π[j-1]←t1
t2←MO[J]
MO[j]←MO[j-1]
MO[j-1]←t2
Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
Για i από 1 μέχρι πλ
Αν ΜΟ[i]>7 τότε
Γράψε Π[i]
Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Αν
Τέλος_Προγράμματος
Διαδικασία Υ_Ε(max)
Μεταβλητές
Ακέραιες: επικ,max
Αρχή
max←-1
Αρχή_Επανάληψης
Διάβασε επικ
Αν επικ>max τότε
max<--επικ
Τέλος_αν
Μέχρις_ότου επικ=0
Τέλος_Διαδικασίας
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, ΕΠ[20,12], max,Σ ,Π1, j,πλ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Π[20]
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΟ[20]
ΑΡΧΗ
Αρχή_Επανάληψης
Διάβασε πλ
Μέχρις_ότου πλ<=20
Για i από 1 μέχρι πλ
Διάβασε Π[i]
Γράψε Π[i]
Για j από 1 μέχρι 12
Κάλεσε Υ_Ε( max)
ΕΠ[i,j]←max
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
Π1←0
Για i από 1 μέχρι πλ
Σ←0
Για j από 1 μέχρι 12
Σ←Σ +ΕΠ[i,j]
Τέλος_Επανάληψης
ΜΟ[i]←Σ/12
Αν ΜΟ[i]>7 τότε
Π1←Π1 +1
Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης
Αν Π1=0 τότε
Γράψε ‘Κανένας Ποταμός’
Αλλιώς
Για i από 2 μέχρι πλ
Για j από πλ μέχρι i με_βήμα -1
Αν Π[j-1]>Π[j] τότε
t1←Π[j]
Π[j]←Π[j-1]
Π[j-1]←t1
t2←MO[J]
MO[j]←MO[j-1]
MO[j-1]←t2
Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
Για i από 1 μέχρι πλ
Αν ΜΟ[i]>7 τότε
Γράψε Π[i]
Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Αν
Τέλος_Προγράμματος
Διαδικασία Υ_Ε(max)
Μεταβλητές
Ακέραιες: επικ,max
Αρχή
max←-1
Αρχή_Επανάληψης
Διάβασε επικ
Αν επικ>max τότε
max<--επικ
Τέλος_αν
Μέχρις_ότου επικ=0
Τέλος_Διαδικασίας