Στις παρακάτω σελίδες θα βρείτε ασκήσεις από κάθε κομμάτι της ύλης της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Η ανανέωση των ασκήσεων θα είναι συνεχής έτσι ώστε να έχετε στη διάθεσή σας ένα ολοκληρωμένο υλικό.
Ασκήσεις στη Δομή Ακολουθίας
Η Δομή της Ακολουθίας είναι η πρώτη βασική δομή που θα μάθουμε να χειριζόμαστε στο μάθημα αυτό. Αποτελεί την πιο απλή περίπτωση ασκήσεων και είναι κατάλληλη για την εισαγωγή του μαθητή σε βασικές έννοιες και τη λογική του προγραμματισμού. Για ασκήσεις για τη δομή της ακολουθίας πατήστε το παρακάτω κουμπί :
Ασκήσεις στη Δομή της Επιλογής
Η δεύτερη βασική δομή που θα μελετήσουμε είναι η δομή της Επιλογής. Σε αυτό το σημείο της ύλης θα δούμε τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να προγραμματίσουμε ένα πρόγραμμα έτσι ώστε να λαμβάνει αποφάσεις με βάση κάποια συνθήκη.
Για ασκήσεις στη δομή της Επιλογής πατήστε το παρακάτω κουμπί:
Για ασκήσεις στη δομή της Επιλογής πατήστε το παρακάτω κουμπί:
Ασκήσεις στις Δομές Επανάληψης
Η τρίτη και τελευταία βασική δομή είναι αυτή της επανάληψης. Στη δομή της Επανάληψης θα μάθουμε πως μπορούμε να διαχειριστούμε μεγάλο πλήθος δεδομένων με εύκολο τρόπο. Θα εξετάσουμε περιπτώσεις στις οποίες γνωρίζουμε αρχικά το πλήθος των επαναλήψεων είτε όχι και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε την πιο απαιτητική από τις τρεις αυτές δομές.
Για ασκήσεις σχετικά με τη δομή της επανάληψης πατήστε το παρακάτω κουμπί:
Για ασκήσεις σχετικά με τη δομή της επανάληψης πατήστε το παρακάτω κουμπί:
Ασκήσεις στους πίνακες
Οι πίνακες είναι μια στατική δομή δεδομένων η οποία μας επιτρέπει την αποθήκευση δεδομένων με σκοπό την μετέπειτα επεξεργασία τους. Στην ενότητα αυτή θα δούμε πως η χρήση των πινάκων μπορεί να μας δώσει τη δυνατότητα να κάνουμε ενέργειες που μέχρι τώρα δεν μπορούσαμε. Οι ασκήσεις στους πίνακες χωρίζονται σε δυο μεγάλες κατηγορίες: τους μονοδιάστατους και τους δισδιάστατους πίνακες. Ακολουθήστε τα παρακάτω κουμπιά για να μεταβείτε στην κάθε κατηγορία:
Ασκήσεις στα Υποπρογράμματα
Τμηματικός Προγραμματισμός - Υποπρογράμματα. Πρόκειται για το τελευταίο μέρος της ύλης του μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και έχει να κάνει με τη δημιουργία και χρήση Συναρτήσεων και Διαδικασιών.
Για ασκήσεις στα Υποπρογράμματα πατήστε το παρακάτω κουμπί:
Για ασκήσεις στα Υποπρογράμματα πατήστε το παρακάτω κουμπί: