ALGORITHMOS
  • Αρχικη
  • Υλικο ΑΕΠΠ
    • Η υλη του μαθηματος
    • Βασικα σημεια θεωριας
    • Θεωρια - Μεθοδολογια >
      • Βασικες γνωσεις
      • Δομη Ακολουθιας
      • Δομη Επιλογης
      • Δομη επαναληψης
      • Μονοδιαστατοι Πινακες
      • Δισδιαστατοι Πίνακες
    • Ασκησεις >
      • Δομη Ακολουθιας >
        • Δομη Ακολουθιας - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επιλογης >
        • Δομη Επιλογης - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επαναληψης >
        • Δομη Επαναληψης - Λυσεις Ασκησεων
      • Μονοδιάστατοι Πίνακες >
        • Μονοδιαστατοι Πινακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Δισδιάστατοι Πίνακες >
        • Δισδιάστατοι Πίνακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Υποπρογράμματα
    • Θεματα πανελλαδικων εξετασεων
    • Γλωσσομάθεια
  • Άρθρα
  • Online Test
    • Online Test - Γενικά
    • Online Test - Πανελληνιων
  • Επικοινωνια
Giakoumoglou Vagelis

Τα θέματα του 2023, των Πανελληνίων εξετάσεων για το μάθημα της Πληροφορικής
(Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον - ΑΕΠΠ)
​ και οι λύσεις τους.

Οι απαντήσεις των θεμάτων για το μάθημα της Πληροφορικής - ΑΕΠΠ
​Τετάρτη 8 Ιουνίου 2023 
(Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
​

Καλά αποτελέσματα σε όλους ! ! ! 


Τα θέματα του 2023 , για το μάθημα της πληροφορικής
(Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)

pliroforiki-2023.pdf
File Size: 220 kb
File Type: pdf
Download File


Οι λύσεις των θεμάτων του 2023 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ  

ΘΕΜΑ Α 

​Α1.
            1. ΛΑΘΟΣ
            2. ΣΩΣΤΟ
            3. ΣΩΣΤΟ
            4. ΛΑΘΟΣ
            5. ΛΑΘΟΣ
 
Α2.
            (Κ1) 20
            (Κ2) 6
            (Κ3) 4
            (Κ4) 15
            (Κ5) 34
 
Α3.       Σελ.43, Βιβλίο Μαθητή-Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό
 
Α4.       Σελ.33, Βιβλίο Μαθητή

ΘΕΜΑ Β

​B1.
  1. 3
  2. 0
  3. 4
 
Β2.
(1)        ΟΧΙ
(2)        ΟΧΙ
(3)        ΝΑΙ
(4)        ΝΑΙ
(5)        ΟΧΙ
 
Β3.
            1. top=0
            2. rear=N
            3. top=1
            4. rear-front=1 ή rear-front+1=2
 
Β4.
(1)        ΚΑΙ
(2)        π+1
(3)        0
(4)        π_α+1
(5)        0
 

ΘΕΜΑ Γ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Γ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
            ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Π1, Π2, Δ
            ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΧΡ, S, ΠΟΣ
ΑΡΧΗ
            S<--0 !άθροισμα χρεώσεων
            Π1<--0 !πλήθος κλήσεων
            Π2<-- !πλήθος κλήσεων από 2 ευρώ και πάνω
            ΟΣΟ Π1<100 ΚΑΙ S<=10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                 ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                        ΓΡΑΨΕ ‘Δώστε την διάρκεια κλήσης’
                        ΔΙΑΒΑΣΕ Δ
                  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Δ>0
                        ΧΡ<--ΧΡΕΩΣΗ(Δ)
                        ΓΡΑΨΕ ΧΡ
                        S<-- S + ΧΡ
                ΑΝ ΧΡ>=2 ΤΟΤΕ
                      Π2<--Π2 + 1
                 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                        Π1<--Π1 + 1
            ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            ΠΟΣ<-- Π2/Π1 * 100
            ΓΡΑΨΕ ‘Ποσοστό κλήσεων από 2 ευρώ και πάνω’, ΠΟΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΧΡΕΩΣΗ(Δ):ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
            ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Δ
ΑΡΧΗ
            Δ<--(Δ+59)DIV60
            AN Δ<=3 ΤΟΤΕ
                        ΧΡΕΩΣΗ<--0.06 * Δ
            ΑΛΛΙΩΣ
                        ΧΡΕΩΣΗ<-- 0.06*3 + (Δ-3)*0.04
            ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΘΕΜΑ Δ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Δ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
            ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, j, Π, ΕΠ[10,12],Σ_ΕΠ[10], temp1, min
            ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΟΝ[10], temp2
ΑΡΧΗ
            ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
                        ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[i]
     ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
                                    ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠ[I,j]
                        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            ! Ερώτημα Δ2
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
     Π<--0
     ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 MEXΡΙ 10
                 ΑΝ ΕΠ[I,j]>1000 ΤΟΤΕ
                             Π<-- Π + 1
                 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
     ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
     ΑΝ Π > 0 ΤΟΤΕ
                 ΓΡΑΨΕ Π
     ΑΛΛΙΩΣ
                 ΓΡΑΨΕ ‘ΚΑΝΕΝΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ’
     ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            ! Ερώτημα Δ3
            ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 MEXΡΙ 10
                        Σ_ΕΠ[i]<--0
     ΓΙΑ  j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
                                    Σ_ΕΠ[i]<--Σ_ΕΠ[i] + ΕΠ[i,j]
                        TEΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            min<--Σ_ΕΠ[1]
            ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 10
                        ΑΝ Σ_ΕΠ[i] < min ΤΟΤΕ
                                    min<--Σ_ΕΠ[i]
                        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
            ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
                        ΑΝ Σ_ΕΠ[i] = min ΤΟΤΕ
                                    ΓΡΑΨΕ ΟΝ[i]
                        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
            ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            !Eρώτημα Δ4
            ΓΙΑ i AΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 10
                        ΓΙΑ j ΑΠΟ 10 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
                                    ΑΝ Σ_ΕΠ[j-1]< Σ_ΕΠ[j] TOTE
                                                temp1<--Σ_ΕΠ[j-1]
                                                Σ_ΕΠ[j-1]<--Σ_ΕΠ[j]
                                                Σ_ΕΠ[j]<--temp1
                                                temp2<--ON[j-1]
                                                ON[j-1]<--ON[j]
                                                ON[j]<--temp2
                                    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Σ_ΕΠ[j-1] = Σ_ΕΠ[j] ΤΟΤΕ
                                                ΑΝ ON[j]<ΟΝ[J-1] TOTE
                                                            temp2<-- ON[j-1]
                                                            ON[j-1]<--ON[j]
                                                            ON[j]<--temp2
                                                TEΛΟΣ_ΑΝ
                                    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
            ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
                        ΓΡΑΨΕ ΟΝ[i], Σ_ΕΠ[i]
            ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Δείτε επίσης : 

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ  Πανελληνίων 2021

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ  Πανελληνίων 2020

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ Πανελληνίων 2019

Ποιοί είμαστε.
Σχετικά με τη σελίδα
Επικοινωνία
Το υλικό που υπάρχει στη παρούσα ιστοσελίδα , είναι προϊόν προσωπικής εργασίας με στόχο να χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση και βελτίωση μαθητών στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν επικοινωνήσετε μαζί μου για όποια λάθη βρείτε ή προτάσεις βελτίωσης της σελίδας, στο email που αναφέρεται στη σελίδα επικοινωνίας.
​
              Με εκτίμηση,
         Γιακουμόγλου Βαγγέλης


                                                                                                                         
  • Αρχικη
  • Υλικο ΑΕΠΠ
    • Η υλη του μαθηματος
    • Βασικα σημεια θεωριας
    • Θεωρια - Μεθοδολογια >
      • Βασικες γνωσεις
      • Δομη Ακολουθιας
      • Δομη Επιλογης
      • Δομη επαναληψης
      • Μονοδιαστατοι Πινακες
      • Δισδιαστατοι Πίνακες
    • Ασκησεις >
      • Δομη Ακολουθιας >
        • Δομη Ακολουθιας - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επιλογης >
        • Δομη Επιλογης - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επαναληψης >
        • Δομη Επαναληψης - Λυσεις Ασκησεων
      • Μονοδιάστατοι Πίνακες >
        • Μονοδιαστατοι Πινακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Δισδιάστατοι Πίνακες >
        • Δισδιάστατοι Πίνακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Υποπρογράμματα
    • Θεματα πανελλαδικων εξετασεων
    • Γλωσσομάθεια
  • Άρθρα
  • Online Test
    • Online Test - Γενικά
    • Online Test - Πανελληνιων
  • Επικοινωνια