ALGORITHMOS
  • Αρχικη
  • Υλικο ΑΕΠΠ
    • Η υλη του μαθηματος
    • Βασικα σημεια θεωριας
    • Θεωρια - Μεθοδολογια >
      • Βασικες γνωσεις
      • Δομη Ακολουθιας
      • Δομη Επιλογης
      • Δομη επαναληψης
      • Μονοδιαστατοι Πινακες
      • Δισδιαστατοι Πίνακες
    • Ασκησεις >
      • Δομη Ακολουθιας >
        • Δομη Ακολουθιας - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επιλογης >
        • Δομη Επιλογης - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επαναληψης >
        • Δομη Επαναληψης - Λυσεις Ασκησεων
      • Μονοδιάστατοι Πίνακες >
        • Μονοδιαστατοι Πινακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Δισδιάστατοι Πίνακες >
        • Δισδιάστατοι Πίνακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Υποπρογράμματα
    • Θεματα πανελλαδικων εξετασεων
    • Γλωσσομάθεια
  • Άρθρα
  • Online Test
    • Online Test - Γενικά
    • Online Test - Πανελληνιων
  • Επικοινωνια
Giakoumoglou Vagelis

Τα θέματα του 2020, των Πανελληνίων εξετάσεων για το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ)
​ και οι λύσεις τους.

Οι απαντήσεις των θεμάτων για το μάθημα της ΑΕΠΠ
​Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020 
(Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
​

Καλά αποτελέσματα σε όλους ! ! ! 


Τα θέματα του 2020 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

them_plhrof_op_neo_200624.pdf
File Size: 182 kb
File Type: pdf
Download File


ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ  

Οι λύσεις των θεμάτων του 2020 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

ΘΕΜΑ Α 

​Α1
1.Λάθος
2. Σωστό
3. Σωστό
4. Λάθος
5. Σωστό
 
Α2.
Α. Τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιούν πίνακες πολύ συχνά απαιτούν συγκεκριμένες επεξεργασίες στα στοιχεία του πίνακα.
Οι τυπικές αυτές επεξεργασίες είναι:
  • Υπολογισμός αθροισμάτων στοιχείων του πίνακα.
  • Εύρεση του μέγιστου ή του ελάχιστου στοιχείου.
  • Ταξινόμηση των στοιχείων του πίνακα.
  • Αναζήτηση ενός στοιχείου του πίνακα.
  • Συγχώνευση δύο πινάκων.
 
Β. Οι λίστες των παραμέτρων πρέπει να ακολουθούν τους εξής κανόνες:
  • Ο αριθμός των πραγματικών και των τυπικών παραμέτρων πρέπει να είναι ίδιος.
  • Κάθε πραγματική παράμετρος αντιστοιχεί στην τυπική παράμετρο που βρίσκεται στην αντίστοιχη θέση.
  • Η τυπική παράμετρος και η αντίστοιχη της πραγματική πρέπει να είναι του ιδίου τύπου.
 
Γ.    
  • Τ_Ρ(Χ) ,
  • Α_Μ(Χ),
  • Α_Τ(Χ),
  • ΛΟΓ(Χ)
 
Α3.
              α) i) 3 απωθήσεις
                    ii) Γιατί ο top βρίσκεται στη θέση 3
                β)  i) 2
              ii)   Γιατί ο front είναι στη θέση 3 και ο Rear στη θέση 4, επομένως θα γίνουν δυο εξαγωγές
 
A4.        α) 3   β) 0   γ) 1
                β) Α+9  ( ή Α+8 ) 

ΘΕΜΑ Β

​Β1.
                ΑΝ Χ=7 ΤΟΤΕ
                                ΓΡΑΨΕ ‘Α’
                ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ=11 Η Χ=13 ΤΟΤΕ
                                ΓΡΑΨΕ ‘Β’
                ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ<20 ΤΟΤΕ
                                ΓΡΑΨΕ ‘Γ’
                ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ>=50 ΚΑΙ Χ<=100 ΤΟΤΕ
                                ΓΡΑΨΕ ‘Δ’
                ΑΛΛΙΩΣ
                                ΓΡΑΨΕ ‘Ε’
                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 
Β2.
1)  αληθής
2)   2
3)  n mod i
4)  ψευδής
5)  πρώτος = ψευδής

ΘΕΜΑ Γ

​ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Γ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
                ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Κ,Δ
                ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΟΡΙΟ,ΒΑΡΟΣ, ΧΡ,ΔΕΜΑ,Σ
                ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ : ΑΠ
ΑΡΧΗ
Κ<--0
Δ<--0
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΡΙΟ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΡΟΣ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΑΡΟΣ<ΟΡΙΟ
Σ<--0
ΟΡΙΟ<--ΟΡΙΟ-ΒΑΡΟΣ
ΓΡΑΨΕ ΟΡΙΟ
ΓΡΑΨΕ ‘ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΔΕΜΑ; ΝΑΙ/ΟΧΙ’
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΟΣΟ ΑΠ <> ‘ΟΧΙ’ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                ΔΙΑΒΑΣΕ ΔΕΜΑ
                ΑΝ ΔΕΜΑ > ΟΡΙΟ ΤΟΤΕ
                                ΓΡΑΨΕ ‘ΤΟ ΔΕΜΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ’
                                ΚßΚ+1
                ΑΛΛΙΩΣ
                                ΑΝ ΔΕΜΑ <=500 ΤΟΤΕ
                                                ΧΡ<--0,5*ΔΕΜΑ
                                ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΔΕΜΑ <=1500 ΤΟΤΕ
                                                ΧΡ<--500*0.5 + (ΔΕΜΑ-500) * 0.3
                                ΑΛΛΙΩΣ
                                                ΧΡ<-- 500*0.5 + 1000*0.3 + ( ΔΕΜΑ – 1500) * 0.1
                                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                                ΓΡΑΨΕ ΧΡ
                                Σ<--Σ+ΧΡ
                 
                                ΑΝ ΔΕΜΑ >1000 ΤΟΤΕ
                                                Δ<--Δ+1
                                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                                ΟΡΙΟ<--ΟΡΙΟ-ΔΕΜΑ
                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΓΡΑΨΕ ΟΡΙΟ
                ΓΡΑΨΕ ‘ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΔΕΜΑ ; ΝΑΙ/ΟΧΙ’
                ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ Κ,Σ,Δ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 

ΘΕΜΑ Δ

​ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Θέμα_Δ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i,j,k, ΠΛ[20],max
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Π[20], ΑΠ[20,100],δείγμα
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
                ΔΙΑΒΑΣΕ Π[i]
                j <-- 0
                ΔΙΑΒΑΣΕ δείγμα
                ΟΣΟ j < 100 ΚΑΙ δείγμα < > 'ΤΕΛΟΣ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                                j <-- j+1
                                ΑΠ[i,j] <-- δείγμα
                                ΑΝ j < > 100 TOTE
                                                ΔΙΑΒΑΣΕ δείγμα
                                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                ΑΝ j< 100 TOTE
                                ΓΙΑ k ΑΠΟ j+1  ΜΕΧΡΙ 100
                                                ΑΠ[i,j] <-- 'Χ'
                                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
                ΠΛ[i] <-- 0
                ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
                                ΑΝ ΑΠ[i,j] = 'Θ' ΤΟΤΕ
                                                ΠΛ[i] <-- ΠΛ[i] +1             
                                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
max <-- ΠΛ[1]
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
                AN ΠΛ[i] > max ΤΟΤΕ
                                max <-- ΠΛ[i]
                TΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
                AN ΠΛ[i] = max ΤΟΤΕ
                                ΓΡΑΨΕ Π[i]
                TΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
KΑΛΕΣΕ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ(Π,ΠΛ)
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
                ΓΡΑΨΕ Π[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ(Π,ΠΛ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:i,j, ΠΛ[20], temp
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Π[20], temp2
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i AΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
                ΓΙΑ j ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ ΒΗΜΑ -1
                                ΑΝ ΠΛ[j-1] < ΠΛ[j] TOTE
                                                temp <-- ΠΛ[j-1]
                                                ΠΛ[j-1] <-- ΠΛ[j]
                                                ΠΛ[j] <-- temp
                                                temp2 <-- Π[j-1]
                                                Π[j-1] <-- Π[j]
                                                Π[j] <-- temp2
                                ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΠΛ[j-1] = ΠΛ[j] ΚΑΙ Π[j-1] > Π[j] TOTE
                                                temp2 <-- Π[j-1]
                                                Π[j-1] <-- Π[j]
                                                Π[j] <-- temp2
                                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Δείτε επίσης : 

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ  Πανελληνίων 2018

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ Πανελληνίων 2017

Ποιοί είμαστε.
Σχετικά με τη σελίδα
Επικοινωνία
Το υλικό που υπάρχει στη παρούσα ιστοσελίδα , είναι προϊόν προσωπικής εργασίας με στόχο να χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση και βελτίωση μαθητών στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν επικοινωνήσετε μαζί μου για όποια λάθη βρείτε ή προτάσεις βελτίωσης της σελίδας, στο email που αναφέρεται στη σελίδα επικοινωνίας.
​
              Με εκτίμηση,
         Γιακουμόγλου Βαγγέλης


                                                                                                                         
  • Αρχικη
  • Υλικο ΑΕΠΠ
    • Η υλη του μαθηματος
    • Βασικα σημεια θεωριας
    • Θεωρια - Μεθοδολογια >
      • Βασικες γνωσεις
      • Δομη Ακολουθιας
      • Δομη Επιλογης
      • Δομη επαναληψης
      • Μονοδιαστατοι Πινακες
      • Δισδιαστατοι Πίνακες
    • Ασκησεις >
      • Δομη Ακολουθιας >
        • Δομη Ακολουθιας - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επιλογης >
        • Δομη Επιλογης - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επαναληψης >
        • Δομη Επαναληψης - Λυσεις Ασκησεων
      • Μονοδιάστατοι Πίνακες >
        • Μονοδιαστατοι Πινακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Δισδιάστατοι Πίνακες >
        • Δισδιάστατοι Πίνακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Υποπρογράμματα
    • Θεματα πανελλαδικων εξετασεων
    • Γλωσσομάθεια
  • Άρθρα
  • Online Test
    • Online Test - Γενικά
    • Online Test - Πανελληνιων
  • Επικοινωνια