Οι απαντήσεις των θεμάτων για το μάθημα της ΑΕΠΠ
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020
(Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
Καλά αποτελέσματα σε όλους ! ! !
Τα θέματα του 2020 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
them_plhrof_op_neo_200624.pdf | |
File Size: | 182 kb |
File Type: |
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ
Οι λύσεις των θεμάτων του 2020 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
ΘΕΜΑ Α
Α1
1.Λάθος
2. Σωστό
3. Σωστό
4. Λάθος
5. Σωστό
Α2.
Α. Τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιούν πίνακες πολύ συχνά απαιτούν συγκεκριμένες επεξεργασίες στα στοιχεία του πίνακα.
Οι τυπικές αυτές επεξεργασίες είναι:
Β. Οι λίστες των παραμέτρων πρέπει να ακολουθούν τους εξής κανόνες:
Γ.
Α3.
α) i) 3 απωθήσεις
ii) Γιατί ο top βρίσκεται στη θέση 3
β) i) 2
ii) Γιατί ο front είναι στη θέση 3 και ο Rear στη θέση 4, επομένως θα γίνουν δυο εξαγωγές
A4. α) 3 β) 0 γ) 1
β) Α+9 ( ή Α+8 )
1.Λάθος
2. Σωστό
3. Σωστό
4. Λάθος
5. Σωστό
Α2.
Α. Τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιούν πίνακες πολύ συχνά απαιτούν συγκεκριμένες επεξεργασίες στα στοιχεία του πίνακα.
Οι τυπικές αυτές επεξεργασίες είναι:
- Υπολογισμός αθροισμάτων στοιχείων του πίνακα.
- Εύρεση του μέγιστου ή του ελάχιστου στοιχείου.
- Ταξινόμηση των στοιχείων του πίνακα.
- Αναζήτηση ενός στοιχείου του πίνακα.
- Συγχώνευση δύο πινάκων.
Β. Οι λίστες των παραμέτρων πρέπει να ακολουθούν τους εξής κανόνες:
- Ο αριθμός των πραγματικών και των τυπικών παραμέτρων πρέπει να είναι ίδιος.
- Κάθε πραγματική παράμετρος αντιστοιχεί στην τυπική παράμετρο που βρίσκεται στην αντίστοιχη θέση.
- Η τυπική παράμετρος και η αντίστοιχη της πραγματική πρέπει να είναι του ιδίου τύπου.
Γ.
- Τ_Ρ(Χ) ,
- Α_Μ(Χ),
- Α_Τ(Χ),
- ΛΟΓ(Χ)
Α3.
α) i) 3 απωθήσεις
ii) Γιατί ο top βρίσκεται στη θέση 3
β) i) 2
ii) Γιατί ο front είναι στη θέση 3 και ο Rear στη θέση 4, επομένως θα γίνουν δυο εξαγωγές
A4. α) 3 β) 0 γ) 1
β) Α+9 ( ή Α+8 )
ΘΕΜΑ Β
Β1.
ΑΝ Χ=7 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ‘Α’ ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ=11 Η Χ=13 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ‘Β’ ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ<20 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ‘Γ’ ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ>=50 ΚΑΙ Χ<=100 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ‘Δ’ ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΑΨΕ ‘Ε’ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ Β2. 1) αληθής 2) 2 3) n mod i 4) ψευδής 5) πρώτος = ψευδής |
ΘΕΜΑ Γ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Γ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Κ,Δ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΟΡΙΟ,ΒΑΡΟΣ, ΧΡ,ΔΕΜΑ,Σ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ : ΑΠ
ΑΡΧΗ
Κ<--0
Δ<--0
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΡΙΟ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΡΟΣ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΑΡΟΣ<ΟΡΙΟ
Σ<--0
ΟΡΙΟ<--ΟΡΙΟ-ΒΑΡΟΣ
ΓΡΑΨΕ ΟΡΙΟ
ΓΡΑΨΕ ‘ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΔΕΜΑ; ΝΑΙ/ΟΧΙ’
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΟΣΟ ΑΠ <> ‘ΟΧΙ’ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΔΕΜΑ
ΑΝ ΔΕΜΑ > ΟΡΙΟ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ‘ΤΟ ΔΕΜΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ’
ΚßΚ+1
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ ΔΕΜΑ <=500 ΤΟΤΕ
ΧΡ<--0,5*ΔΕΜΑ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΔΕΜΑ <=1500 ΤΟΤΕ
ΧΡ<--500*0.5 + (ΔΕΜΑ-500) * 0.3
ΑΛΛΙΩΣ
ΧΡ<-- 500*0.5 + 1000*0.3 + ( ΔΕΜΑ – 1500) * 0.1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ ΧΡ
Σ<--Σ+ΧΡ
ΑΝ ΔΕΜΑ >1000 ΤΟΤΕ
Δ<--Δ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΟΡΙΟ<--ΟΡΙΟ-ΔΕΜΑ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ ΟΡΙΟ
ΓΡΑΨΕ ‘ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΔΕΜΑ ; ΝΑΙ/ΟΧΙ’
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ Κ,Σ,Δ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Κ,Δ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΟΡΙΟ,ΒΑΡΟΣ, ΧΡ,ΔΕΜΑ,Σ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ : ΑΠ
ΑΡΧΗ
Κ<--0
Δ<--0
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΡΙΟ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΑΡΟΣ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΑΡΟΣ<ΟΡΙΟ
Σ<--0
ΟΡΙΟ<--ΟΡΙΟ-ΒΑΡΟΣ
ΓΡΑΨΕ ΟΡΙΟ
ΓΡΑΨΕ ‘ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΔΕΜΑ; ΝΑΙ/ΟΧΙ’
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΟΣΟ ΑΠ <> ‘ΟΧΙ’ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΔΕΜΑ
ΑΝ ΔΕΜΑ > ΟΡΙΟ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ‘ΤΟ ΔΕΜΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ’
ΚßΚ+1
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ ΔΕΜΑ <=500 ΤΟΤΕ
ΧΡ<--0,5*ΔΕΜΑ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΔΕΜΑ <=1500 ΤΟΤΕ
ΧΡ<--500*0.5 + (ΔΕΜΑ-500) * 0.3
ΑΛΛΙΩΣ
ΧΡ<-- 500*0.5 + 1000*0.3 + ( ΔΕΜΑ – 1500) * 0.1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ ΧΡ
Σ<--Σ+ΧΡ
ΑΝ ΔΕΜΑ >1000 ΤΟΤΕ
Δ<--Δ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΟΡΙΟ<--ΟΡΙΟ-ΔΕΜΑ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ ΟΡΙΟ
ΓΡΑΨΕ ‘ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΔΕΜΑ ; ΝΑΙ/ΟΧΙ’
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ Κ,Σ,Δ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΘΕΜΑ Δ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Θέμα_Δ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i,j,k, ΠΛ[20],max
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Π[20], ΑΠ[20,100],δείγμα
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΔΙΑΒΑΣΕ Π[i]
j <-- 0
ΔΙΑΒΑΣΕ δείγμα
ΟΣΟ j < 100 ΚΑΙ δείγμα < > 'ΤΕΛΟΣ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
j <-- j+1
ΑΠ[i,j] <-- δείγμα
ΑΝ j < > 100 TOTE
ΔΙΑΒΑΣΕ δείγμα
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ j< 100 TOTE
ΓΙΑ k ΑΠΟ j+1 ΜΕΧΡΙ 100
ΑΠ[i,j] <-- 'Χ'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΠΛ[i] <-- 0
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
ΑΝ ΑΠ[i,j] = 'Θ' ΤΟΤΕ
ΠΛ[i] <-- ΠΛ[i] +1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
max <-- ΠΛ[1]
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
AN ΠΛ[i] > max ΤΟΤΕ
max <-- ΠΛ[i]
TΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
AN ΠΛ[i] = max ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ Π[i]
TΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
KΑΛΕΣΕ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ(Π,ΠΛ)
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΓΡΑΨΕ Π[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ(Π,ΠΛ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:i,j, ΠΛ[20], temp
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Π[20], temp2
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i AΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
ΓΙΑ j ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ ΒΗΜΑ -1
ΑΝ ΠΛ[j-1] < ΠΛ[j] TOTE
temp <-- ΠΛ[j-1]
ΠΛ[j-1] <-- ΠΛ[j]
ΠΛ[j] <-- temp
temp2 <-- Π[j-1]
Π[j-1] <-- Π[j]
Π[j] <-- temp2
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΠΛ[j-1] = ΠΛ[j] ΚΑΙ Π[j-1] > Π[j] TOTE
temp2 <-- Π[j-1]
Π[j-1] <-- Π[j]
Π[j] <-- temp2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i,j,k, ΠΛ[20],max
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Π[20], ΑΠ[20,100],δείγμα
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΔΙΑΒΑΣΕ Π[i]
j <-- 0
ΔΙΑΒΑΣΕ δείγμα
ΟΣΟ j < 100 ΚΑΙ δείγμα < > 'ΤΕΛΟΣ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
j <-- j+1
ΑΠ[i,j] <-- δείγμα
ΑΝ j < > 100 TOTE
ΔΙΑΒΑΣΕ δείγμα
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ j< 100 TOTE
ΓΙΑ k ΑΠΟ j+1 ΜΕΧΡΙ 100
ΑΠ[i,j] <-- 'Χ'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΠΛ[i] <-- 0
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
ΑΝ ΑΠ[i,j] = 'Θ' ΤΟΤΕ
ΠΛ[i] <-- ΠΛ[i] +1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
max <-- ΠΛ[1]
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
AN ΠΛ[i] > max ΤΟΤΕ
max <-- ΠΛ[i]
TΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
AN ΠΛ[i] = max ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ Π[i]
TΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
KΑΛΕΣΕ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ(Π,ΠΛ)
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΓΡΑΨΕ Π[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ(Π,ΠΛ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:i,j, ΠΛ[20], temp
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Π[20], temp2
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i AΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
ΓΙΑ j ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ ΒΗΜΑ -1
ΑΝ ΠΛ[j-1] < ΠΛ[j] TOTE
temp <-- ΠΛ[j-1]
ΠΛ[j-1] <-- ΠΛ[j]
ΠΛ[j] <-- temp
temp2 <-- Π[j-1]
Π[j-1] <-- Π[j]
Π[j] <-- temp2
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΠΛ[j-1] = ΠΛ[j] ΚΑΙ Π[j-1] > Π[j] TOTE
temp2 <-- Π[j-1]
Π[j-1] <-- Π[j]
Π[j] <-- temp2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ