ALGORITHMOS
  • Αρχικη
  • Υλικο ΑΕΠΠ
    • Η υλη του μαθηματος
    • Βασικα σημεια θεωριας
    • Θεωρια - Μεθοδολογια >
      • Βασικες γνωσεις
      • Δομη Ακολουθιας
      • Δομη Επιλογης
      • Δομη επαναληψης
      • Μονοδιαστατοι Πινακες
      • Δισδιαστατοι Πίνακες
    • Ασκησεις >
      • Δομη Ακολουθιας >
        • Δομη Ακολουθιας - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επιλογης >
        • Δομη Επιλογης - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επαναληψης >
        • Δομη Επαναληψης - Λυσεις Ασκησεων
      • Μονοδιάστατοι Πίνακες >
        • Μονοδιαστατοι Πινακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Δισδιάστατοι Πίνακες >
        • Δισδιάστατοι Πίνακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Υποπρογράμματα
    • Θεματα πανελλαδικων εξετασεων
    • Γλωσσομάθεια
  • Άρθρα
  • Online Test
    • Online Test - Γενικά
    • Online Test - Πανελληνιων
  • Επικοινωνια
Giakoumoglou Vagelis

Τα θέματα του 2019, των Πανελληνίων εξετάσεων για το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ)
​ και οι λύσεις τους.

Οι απαντήσεις των θεμάτων για το μάθημα της ΑΕΠΠ
​Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019 
(Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
​

Καλά αποτελέσματα σε όλους ! ! ! 


Τα θέματα του 2019 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

them_plir_op_c_hmer_190612.pdf
File Size: 206 kb
File Type: pdf
Download File


ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ  

Οι λύσεις των θεμάτων του 2019 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

ΘΕΜΑ Α

​Α1
                1.ΣΩΣΤΟ
                2. ΛΑΘΟΣ
                3.ΛΑΘΟΣ
                4.ΣΩΣΤΟ
                5.ΛΑΘΟΣ
 
Α2
                
  • Αναζήτηση (searching), κατά την οποία προσπελαύνονται οι κόμβοι μιας δομής, προκειμένου να εντοπιστούν ένας ή περισσότεροι που έχουν μια δεδομένη ιδιότητα.
  • Ταξινόμηση (sorting), όπου οι κόμβοι μιας δομής διατάσσονται κατά αύξουσα ή φθίνουσα σειρά.
  • Αντιγραφή (copying), κατά την οποία όλοι οι κόμβοι ή μερικοί από τους κόμβους μίας δομής αντιγράφονται σε μία άλλη δομή.
  • Συγχώνευση (merging), κατά την οποία δύο ή περισσότερες δομές συνενώνονται σε μία ενιαία δομή. 
Α3.
                Α . 6,8,10
                Β. 7
                Γ.1,3
Α4  Δείτε τα σχήματα παρακάτω ...

 
 Α5
P<-- 0
ΟΣΟ Μ2 >0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                     ΑΝ Μ2 MOD 2=1 ΤΟΤΕ
                                P<--P+M1
                     ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                     Μ1<--Μ1*2
                     Μ2<--Α_Μ(Μ2/2)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ P

​Α4 : 
Picture
Picture

ΘΕΜΑ Β

  1. 0
  2. n
  3. ΨΕΥΔΗΣ
  4. i
  5. Count+1
  6. 3
  7. ΑΛΗΘΗΣ
  8. position
  9. i+1
  10. done = ΑΛΗΘΗΣ
 
Β2
Α. Εντοπισμός των λαθών
  1. Η πραγματική παράμετρος υ είναι απλή μεταβλητή τύπου χαρακτήρα  και αντιστοιχεί στην τυπική παράμετρο ψ η οποία  είναι πίνακας.
  2. Λάθος στον τρόπο κλήσης της συνάρτησης
  3. Έχουμε τρεις τυπικές παραμέτρους , ενώ οι πραγματικές είναι δυο.
  4. Σε μεταβλητή τύπου χαρακτήρα, εκχωρεί συνάρτηση η οποία επιστρέφει πραγματική τιμή.
  5. Λάθος τρόπος κλήσης της διαδικασίας
 
Β. Διορθώσεις λαθών
1. Π<-- Α(κ,θ)
2. γ<-- Α(μ,θ)
3. ΚΑΛΕΣΕ Β(π,μ,γ)
4. π<-- Α (μ,θ)
5. ΚΑΛΕΣΕ Β(π,μ,Ρ[1])

ΘΕΜΑ Γ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Γ
                     ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
                                ΑΚΕΡΑΙΕΣ : ΠΛ1,ΠΛ2,ΠΛ3,ΕΠ,ΜΑΧ
                                ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ : Τα, ΜΑΧ_Τ
ΑΡΧΗ
Π1<--0
Π2<--0
Π3<--0
ΜΑΧ<-- -1
ΔΙΑΒΑΣΕ Τ
ΟΣΟ Τ< > ‘ ΤΕΛΟΣ’ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                     ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                                ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠ
                     ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΕΠ>=0
                     ΑΝ ΕΠ> ΜΑΧ ΤΟΤΕ
                                ΜΑΧ<--ΕΠ
                                ΜΑΧ_Τ<--Τ
                     ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                     ΑΝ ΕΠ>0  ΤΟΤΕ
                                ΑΝ ΕΠ<=100 ΤΟΤΕ
                                                ΠΛ1<--ΠΛ1+1
                                ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΕΠ<=1000 ΤΟΤΕ
                                                ΠΛ2<--ΠΛ2+1
                                ΑΛΛΙΩΣ
                                                ΠΛ3<--ΠΛ3+1
                                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                     ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                     ΔΙΑΒΑΣΕ Τ
                     ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                     ΓΡΑΨΕ ΜΑΧ_Τ
                     ΓΡΑΨΕ ‘ΧΑΜΗΛΗ:’,Π1
                     ΓΡΑΨΕ ‘ΜΕΣΑΙΑ:’,ΠΛ2
                     ΓΡΑΨΕ ‘ΥΨΗΛΗ:’,ΠΛ3
                     ΑΝ ΠΛ1>ΠΛ2 ΚΑΙ ΠΛ1>ΠΛ3 ΤΟΤΕ
                                ΓΡΑΨΕ ‘ΧΑΜΗΛΗ’
                     ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΠΛ2>ΠΛ1 ΚΑΙ ΠΛ2>ΠΛ3 ΤΟΤΕ
                                ΓΡΑΨΕ ‘ΜΕΣΑΙΑ ‘
                     ΑΛΛΙΩΣ
                                ΓΡΑΨΕ ‘ΥΨΗΛΗ’
                     ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΘΕΜΑ Δ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Δ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
                     ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι,J,ΒΑΘ[40,6],TEMP,ΑΡΠ,Β,ΚΩΔ,ΣΒ[6]
                     ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΟΝ[40],ΑΠ,ΤΕMP2
 
 
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 40
                     ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι]
                     ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
                                ΒΑΘ[Ι,J]<--0
                     ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                     ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔ,ΑΡΠ,Β
                     ΑΝ Β>ΒΑΘ[ΚΩΔ,ΑΡΠ] ΤΟΤΕ
                                ΒΑΘ[ΚΩΔ,ΑΡΠ]<--Β
                     ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                     ΓΡΑΨΕ ‘ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΑ ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ; ΝΑΙ/ΟΧΙ’
                     ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΠ=’ΟΧΙ’
ΚΑΛΕΣΕ ΥΣΒ(ΒΑΘ,ΣΒ)
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 40
                     ΓΙΑ J ΑΠΟ 40 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ ΒΗΜΑ -1
                                ΑΝ ΣΒ [J-1]<ΣΒ[J] ΤΟΤΕ
                                TEMP<-- ΣΒ[J-1]
                                ΣΒ[J-1]<--ΣΒ [ J]
                                ΣΒ[J]<--TEMP
                                TEMP2<-- ΟΝ[J-1]
                                ΟΝ[J-1]<-- ON[J]
                                ON[J]<--TEMP2
                     ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΣΒ[J-1] = ΣΒ[J] ΚΑΙ ON[J-1] > ON [J] ΤΟΤΕ
                                TEMP2<-- ΟΝ[J-1]
                                ΟΝ[J-1]<-- ON[J]
                                ON[J]<--TEMP2
                     ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 40
                     ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΣΒ(ΒΑΘ,ΣΒ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
                     ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι,J,ΒΑΘ[40,6],ΣΒ[6]
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 40
                     ΣΒ[Ι]<--0
                     ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
                                ΣΒ[I]<-- ΣΒ[Ι]+ΒΑΘ[Ι,J]
                     ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Δείτε επίσης : 

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ  Πανελληνίων 2018

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ Πανελληνίων 2017

Ποιοί είμαστε.
Σχετικά με τη σελίδα
Επικοινωνία
Το υλικό που υπάρχει στη παρούσα ιστοσελίδα , είναι προϊόν προσωπικής εργασίας με στόχο να χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση και βελτίωση μαθητών στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν επικοινωνήσετε μαζί μου για όποια λάθη βρείτε ή προτάσεις βελτίωσης της σελίδας, στο email που αναφέρεται στη σελίδα επικοινωνίας.
​
              Με εκτίμηση,
         Γιακουμόγλου Βαγγέλης


                                                                                                                         
  • Αρχικη
  • Υλικο ΑΕΠΠ
    • Η υλη του μαθηματος
    • Βασικα σημεια θεωριας
    • Θεωρια - Μεθοδολογια >
      • Βασικες γνωσεις
      • Δομη Ακολουθιας
      • Δομη Επιλογης
      • Δομη επαναληψης
      • Μονοδιαστατοι Πινακες
      • Δισδιαστατοι Πίνακες
    • Ασκησεις >
      • Δομη Ακολουθιας >
        • Δομη Ακολουθιας - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επιλογης >
        • Δομη Επιλογης - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επαναληψης >
        • Δομη Επαναληψης - Λυσεις Ασκησεων
      • Μονοδιάστατοι Πίνακες >
        • Μονοδιαστατοι Πινακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Δισδιάστατοι Πίνακες >
        • Δισδιάστατοι Πίνακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Υποπρογράμματα
    • Θεματα πανελλαδικων εξετασεων
    • Γλωσσομάθεια
  • Άρθρα
  • Online Test
    • Online Test - Γενικά
    • Online Test - Πανελληνιων
  • Επικοινωνια