ALGORITHMOS
  • Αρχικη
  • Υλικο ΑΕΠΠ
    • Η υλη του μαθηματος
    • Βασικα σημεια θεωριας
    • Θεωρια - Μεθοδολογια >
      • Βασικες γνωσεις
      • Δομη Ακολουθιας
      • Δομη Επιλογης
      • Δομη επαναληψης
      • Μονοδιαστατοι Πινακες
      • Δισδιαστατοι Πίνακες
    • Ασκησεις >
      • Δομη Ακολουθιας >
        • Δομη Ακολουθιας - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επιλογης >
        • Δομη Επιλογης - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επαναληψης >
        • Δομη Επαναληψης - Λυσεις Ασκησεων
      • Μονοδιάστατοι Πίνακες >
        • Μονοδιαστατοι Πινακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Δισδιάστατοι Πίνακες >
        • Δισδιάστατοι Πίνακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Υποπρογράμματα
    • Θεματα πανελλαδικων εξετασεων
    • Γλωσσομάθεια
  • Άρθρα
  • Online Test
    • Online Test - Γενικά
    • Online Test - Πανελληνιων
  • Επικοινωνια
Giakoumoglou Vagelis

Πληροφορική 
Θέματα και Λύσεις
Πανελληνίων Εξετάσεων 2025 
(Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον - ΑΕΠΠ)
​ 

Οι απαντήσεις των θεμάτων για το μάθημα της Πληροφορικής - ΑΕΠΠ
​Πέμπτη 6 Ιουνίου 2025
(Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
​

Καλά αποτελέσματα σε όλους ! ! ! 


Τα θέματα του 2025 , για το μάθημα της πληροφορικής
(Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)


Οι λύσεις των θεμάτων του 2025 , για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ  

Τα θέματα στο μάθημα της πληροφορικής 
Πληροφορική_2025.pdf
File Size: 219 kb
File Type: pdf
Download File

ΘΕΜΑ Α 

​Α1
  1. Σωστό
  2. Σωστό
  3. Λάθος
  4. Σωστό
  5. Λάθος
Α2
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΑΝ TOP=10 ΤΟΤΕ
                ΓΡΑΨΕ ‘ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗ’
ΑΛΛΙΩΣ
                TOP<--TOP+1
                A[TOP]<--X
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Α3
Οι διαφορές που παρουσιάζουν οι λίστες σε σχέση με τους πίνακες είναι οι παρακάτω :
 
• O πίνακας θεωρείται μια δομή τυχαίας προσπέλασης, σε αντίθεση με μια λίστα που είναι στην ουσία μια δομή ακολουθιακής ή σειριακής προσπέλασης. Για να φθάσουμε, δηλαδή, σ’ έναν κόμβο μιας λίστας πρέπει να περάσουμε από όλους τους προηγούμενους ξεκινώντας από τον πρώτο.
• O πίνακας έχει σταθερό μέγεθος, το οποίο δηλώνεται εξαρχής κατά την υλοποίηση. Αυτό
γίνεται, διότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων σε αντίθεση με τη λίστα που είναι δυ-
ναμική δομή και το μέγεθός της μπορεί να μεταβάλλεται καθώς εισέρχονται νέοι κόμβοι στη
λίστα ή διαγράφονται κάποιοι άλλοι.
• Oι κόμβοι της λίστας αποθηκεύονται σε μη συνεχόμενες θέσεις μνήμης σε αντιδιαστολή με
τους πίνακες, όπου τα στοιχεία αποθηκεύονται σε συνεχόμενες θέσεις μνήμης.
 
Α4.
Είδη εμβέλειας μεταβλητών :
  1. Απεριόριστη εμβέλεια
  2. Περιορισμένη εμβέλεια
  3. Μερικώς περιορισμένη εμβέλεια
Στη γλώσσα χρησιμοποιείται η περιορισμένη εμβέλεια μεταβλητών .
 

ΘΕΜΑ Β

Β1
Picture
Β2
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΜΑ_Β2
S<--0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
               ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                               ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘ΔΩΣΕ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ’
                               ΔΙΑΒΑΣΕ Π[Ι]
               ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Π[Ι]>0
               S<--S+Π[Ι]
               Ι<--Ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ S
ΤΕΛΟΣ ΘΕΜΑ_Β2
 
Β3
  1. ΛΟΓΙΚΗ
  2. ΑΛΗΘΗΣ
  3. J
  4. I+J
  5. 0
  6. ΨΕΥΔΗΣ
  7. F

ΘΕΜΑ Γ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Γ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΛ, ΠΛ_ΟΛΟΙ, ΠΡΟΣΠ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΟΝ, ΟΝ1, ΟΝ2
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΕΠΙΔ, ΜΑΧ1, ΜΑΧ2
ΑΡΧΗ
  ΜΑΧ1 <-- 0
  ΜΑΧ2 <-- 0
  ΠΛ<-- 0
  ΠΛ_ΟΛΟΙ<-- 0
  ΟΝ1<-- ‘ ‘
  ΟΝ2<-- ‘ ‘
  ΓΡΑΨΕ ΄ΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ’
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ
  ΟΣΟ ΟΝ < >'ΤΕΛΟΣ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                ΠΛ_ΟΛΟΙ <-- ΠΛ_ΟΛΟΙ+1
                 ΠΡΟΣΠ <- 0
                ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                                ΓΡΑΨΕ ‘ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ’
                                ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΔ
                                ΠΡΟΣΠ <-- ΠΡΟΣΠ + 1
                ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΕΠΙΔ > 10.30 Η ΠΡΟΣΠ=5
                ΑΝ ΕΠΙΔ >= 10.30 ΤΟΤΕ
                                 ΓΡΑΨΕ ΟΝ, 'Προκρίνεται με :’,ΠΡΟΣΠ,’ προσπάθειες’
                                ΠΛ <-- ΠΛ + 1
                ΑΛΛΙΩΣ
                                ΓΡΑΨΕ ΟΝ, 'Δεν Προκρίνεται'
                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 
                 ΑΝ ΕΠΙΔ>ΜΑΧ1 ΤΟΤΕ
                                ΜΑΧ2 <-- ΜΑΧ1
                                ον2 <-- ον1
                                μαχ1 <-- επιδ
                                ον1 <-- ον
                ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ επιδ>μαχ2 ΤΟΤΕ
                                μαχ2 <-- επιδ
                                ον2 <-- ον
                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                 ΔΙΑΒΑΣΕ ον
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΠΟΣ<-- πλ/πλ_ολοι * 100
ΓΡΑΨΕ ον1, μαχ1, ον2, μαχ2
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΘΕΜΑ Δ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Δ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,JΒ[100],ΤΕΜΠ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΣΑ[30],ΟΝ[100],ΑΠ[100,30]ΤΕΜΠ1
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
                ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΑ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
                ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι]
                ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
                                ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                                                ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ[Ι,J]
                                ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΠ[Ι,J]= ‘A’ H AΠ[I,J]= ‘B’ H ΑΠ[Ι,J]= ‘Γ’
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
                Β[Ι]<--ΒΑΘΜΟΣ(ΑΠ,ΣΑ,Ι)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 100
                ΓΙΑ J ΑΠΟ 100 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
                                ΑΝ Β[J-1]<B[J] TOTE
                                                TEMP<-- B[J-1]
                                                B[J-1]<--B[J]
                                                B[J]<-- TEMP
                                                TEMP1<--ON[J]
                                                ON[J]<--ON[J-1]
                                                ON[J-1]<--TEMP1
                                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 300
                ΑΝ Β[Ι]>=Β[10] ΤΟΤΕ
                                ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι]
                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΣ(ΑΠ,ΣΑ,Ι):ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,ΑΘΡ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΣΑ[30],ΑΠ[100,30]
ΑΡΧΗ
ΑΘΡ<--0
ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
                ΑΝ ΑΠ[Ι,J]=ΣΑ[J] ΤΟΤΕ
                                ΑΘΡ<-- ΑΘΡ+2
                ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΒΑΘΜΟΣ<-- ΑΘΡ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

Δείτε επίσης : 

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ Πανελληνίων 2024 

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ Πανελληνίων 2023

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ Πανελληνίων 2022


Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ  Πανελληνίων 2021

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ  Πανελληνίων 2020

Θέματα και λύσεις ΑΕΠΠ Πανελληνίων 2019

Ποιοί είμαστε.
Σχετικά με τη σελίδα
Επικοινωνία
Το υλικό που υπάρχει στη παρούσα ιστοσελίδα , είναι προϊόν προσωπικής εργασίας με στόχο να χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση και βελτίωση μαθητών στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν επικοινωνήσετε μαζί μου για όποια λάθη βρείτε ή προτάσεις βελτίωσης της σελίδας, στο email που αναφέρεται στη σελίδα επικοινωνίας.
​
              Με εκτίμηση,
         Γιακουμόγλου Βαγγέλης


                                                                                                                         
  • Αρχικη
  • Υλικο ΑΕΠΠ
    • Η υλη του μαθηματος
    • Βασικα σημεια θεωριας
    • Θεωρια - Μεθοδολογια >
      • Βασικες γνωσεις
      • Δομη Ακολουθιας
      • Δομη Επιλογης
      • Δομη επαναληψης
      • Μονοδιαστατοι Πινακες
      • Δισδιαστατοι Πίνακες
    • Ασκησεις >
      • Δομη Ακολουθιας >
        • Δομη Ακολουθιας - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επιλογης >
        • Δομη Επιλογης - Λυσεις Ασκησεων
      • Δομη Επαναληψης >
        • Δομη Επαναληψης - Λυσεις Ασκησεων
      • Μονοδιάστατοι Πίνακες >
        • Μονοδιαστατοι Πινακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Δισδιάστατοι Πίνακες >
        • Δισδιάστατοι Πίνακες - Λυσεις Ασκησεων
      • Υποπρογράμματα
    • Θεματα πανελλαδικων εξετασεων
    • Γλωσσομάθεια
  • Άρθρα
  • Online Test
    • Online Test - Γενικά
    • Online Test - Πανελληνιων
  • Επικοινωνια